Pohodi v letu 2017

Planinski pohod na Vremščico

V soboto, 7. 10. 2017, nam je bilo vreme naklonjeno in lahko smo se odpravili na prvi pohod s planinskim krožkom Svizci.

Odpravili smo se na Vremščico (1027 m), pogorje, ki se razteza med Senožečami, Pivko in Divačo. Povzpeli smo se iz vasi Gornje Ležeče in premagali dobrih 500  m višinske razlike. Planinke in planince so se med potjo preizkusili v vodenju skupine in sledenju markacij. Na vrhu Vremščice nas je pričakal čudovit razgled na Nanos, Slavnik, morje in je segel celo do Julijskih ter Kamniško – Savinjskih Alp. V bližini vrha pa smo postali raziskovalci in poiskali geozaklad, se vanj vpisali in tako postali del svetovne aktivnosti ˝Geocaching˝. Po dodatnih športnih panogah na vrhu Vremščice- sestavljanje žive piramide, delanje kolesa in mostov smo se odpravili v smeri Senožeč in tako prehodili celoten greben Vremščice.

Jesenske barve, toplo sonce, svež zrak in dobro razpoloženje nam je polepšalo vikend in komaj čakamo našega naslednjega raziskovalnega podviga.

Mentorici planinskega krožka:
Neža Erznožnik in Darja Krek

Zaključni planinski izlet na Snežnik (1796m)

Vožnja in vzpon na Snežnik nista predstavljala nobenih težav. Pot je bila čudovita, zanimiva in polna gorskega cvetja. Vzdušje je bilo veselo, sproščujoče in planinci so vzpon opravili brez težav. Vreme nam je bilo naklonjeno - sončno do delno oblačno z malce vetra. V koči smo bili dobro sprejeti in razgled nam je ponujal pogled na hrvaške otoke, Istro in vse do Nanosa. Žal so bolj oddaljeni vrhovi ostali v meglici. Spust je potekal preko Malega Snežnika. Pot je zelo lepa, prepredena s koreninami, ki pa so bile žal krivec za manjšo nezgodo- padec planinke. S takojšnjo oskrbo smo poskrbeli, da je planinka varno prispela do Sviščakov, kjer nas je čakal kombi. V Ilirski Bistrici pa so za nadaljnjo oskrbo in 4 šive poskrbeli v Zdravstvenem domu. Vse se je srečno izteklo in po vožnji do Žirov smo si vsi zaslužili sladoled in tako sladko zaključili letošnje šolsko leto s planinskim krožkom. Še povratek v Gorenjo vas in naš izlet se je zaključil.

Mentorici planinskega krožka:
Neža Erznožnik in Darja Krek

Planinski pohod na Volbenk

Člani planinskega krožka OŠ Ivana Tavčarja Gorenja vas, smo se v soboto, 15. 10. 2016,  z Blat odpravili proti Dolenji Dobravi, kjer smo pot nadaljevali po stranski cesti proti Poljanam in Logu. Na Logu nas je čakal krajši vzpon do cerkve sv. Volbenka, kjer smo imeli postanek za malico. Ker je bilo vreme deževno in hladno, smo hitro pomalicali, nato pa smo si cerkev z značilnima dvema zvonikoma iz 17. stoletja tudi ogledali. Ključar nas je po ogledu povabil domov, kjer smo bili deležni toplega čaja in odlične »kremšnite«. Nato smo se skozi gozd rahlo vzpeli do naselja Smoldno, in naprej do Poljan. V Poljanah smo se usmerili proti cerkvi sv. Križa, kjer nas je po turobnem dopoldnevu prijetno pogrelo sonce, zato smo si privoščili še en malo daljši postanek. Od sv. Križa smo se pot spustili v Srednjo vas, tam prečili reko Soro, in se skozi Žabjo vas po poti proti Dobravi, vrnili do Blat.

Spoznali smo, da je tudi pohod v dežju lahko zelo lep in zabaven.

zapisala
Darja Krek, Neža Erznožnik

Planinski nočni pohod na Sv. Urban

Ob 19-ih se dobimo v učilnici MAT3, kjer si najprej ogledamo nemi film Triglavske strmine, ki opisuje tematiko ljubezni do gora (1 h). Ob 20-ih se podamo na pot. Čez Dobravšce jo mahnemo do Gorenje Dobrave, kjer se pot vzpne proti cerkvi sv. Urbana (1 h). Pot je ves čas kolovoz oz. široka steza, tako da je tudi hoja z lučkami prijetna in varna. Pri cerkvi dobimo štampiljko, se malo okrepčamo in se po isti poti vrnemo proti šoli.
zapisala
Darja Krek

Planinski pohod na Blegoš (1562m)

V nedeljo, 7. maja 2017, smo se Svizci iz planinskega krožka OŠ Ivana Tavčarja Gorenja vas, podali na 41. tradicionalni pohod na Blegoš. Iz Črnega kala smo se po grebenu povzpeli na vrh Blegoša in se nato spustili do Koče pod Blegošem, od koder nas je že pozdravljala vesela glasba. Vreme se je kljub slabšim napovedim izkazalo za čudovito in nam tako še polepšalo dan. Ob koči smo sodelovali v kulturnem programu s pesmijo skupine Čuki Greva gor u hribe in deklamacijo pesmi Ivana Sivca: Pesem gora.

Po programu in malici smo se po spodnji poti odpravili nazaj proti Črnemu kalu, kjer nas je že čakal prevoz.