Pohodi v letu 2013

Pohod na Kucelj - 12. junij 2013

S šolskim avtobusom smo se odpeljali do Leskovice, zato je bil prevoz zelo ugoden za vse udeležence. Odpravili smo se proti kmetiji Pr'Čum in prvi prispeli do kozolčka so že pričeli z vzkliki, da nas čaka presenečenje. Gospa Stanka nam je pripravila pravo pojedino. Na treh velikih krožnikih so bile mini pice, piškoti obliti s čokolado, posuti s kokosovo moko, polnjeni z marmelado, potica,… zraven pa hladna voda in okusen bezgov sok. Po pojedini smo se odpravili na Kucelj za katerega smo poprosili toliko vodičev, da nikakor ne bi bilo možno zaiti. Soseda Marija je čakala in bila pripravljena na vodenje in skupaj s Stanko sta prevzeli skupino. Tile Podblegošani so ob poti opazili toliko zanimivih stvari, da bi bilo možno tole pot predstaviti kot gozdno učno pot. Vsi vedo za smreko, ki napoveduje vreme, dihurjev brlog, zaljubljene bukve, gozdno zvezdo, žolnino gnezdo, divje lilije, poznajo vse okolške hribe, katerih ni malo,… Na vrhu Kuclja je lepo urejen prostor za kratek postanek z vpisno knjigo in žigom. Nazaj smo šli po drugi strani hriba in prišli v pravo pravljično deželo zdravilnih rastlin. Ne bomo napisali katere so bile, ker jih je v Sloveniji res redko kje dobiti in potem bi postale ogrožene. Od vodičk smo se poslovili pri lovski koči v Makovcah in se jim prijazno zahvalili. Pot smo nadaljevali proti Srednjemu Brdu nadaljevali po gozdu do Hotavelj in po Logu do šole. Če ne bi bilo očeta Andreja, bi morali po asfaltni cesti, tako pa nas je peljal skozi gozd do Hotavelj. Hvala. Danes je bilo že veliko več kandidatov za naslednji pohod, kajti presenečenje je bilo vsem prav zelo všeč. Planinskemu društvu Gorenja vas pa pošiljamo lepe pozdrave in zahvalo od malih planincev Gorenjevaške OŠ.

Zapisala: Jana Rojc

Planinski izlet na KUCELJ

Pohod na Stari vrh - 28.maj 2013

Imeli smo čudovito vreme. Še zjutraj so se na nebu lovili temni oblaki, a ob prihodu v Podvrh je bilo nebo jasno modro. Na križišču pod vasjo nas je šofer Cveto napodil z avtobusa in že smo zakorakali skozi idilično vasico Podvrh, znano po slavnem medvedku. Po lepi gozdni poti najprej navkreber potem po ravnini smo prispeli do Logarjevega vikenda, kjer smo si privoščili malico. Opazovali smo rastline, predvsem smo izkoristili lep razgled in si ogledali bližnje in daljne vasice pod Starim vrhom. Od koče do avtobusa smo imeli še najlepši del poti. Uživali smo v klepetu, svežem zraku in se prepustili božanju sončnim žarkom.

Zapisala: Jana Rojc

Planinski izlet na Stari vrh

Planinski tabor v zavetišču na Jelencih - 9. marca 2013

V soboto 9.3. 2013 smo se z učenci 6. in 7. razreda planinskega krožka odpravili na Planinski tabor na Jelence. Dobili smo se ob 9.00 v Leskovici, od kjer smo se peš odpravili proti Jelencem. Pot nas je vodila po zasneženi vendar lepo prehodni gozdni poti. V koči na Jelencih smo se okrepčali in se nastanili. Oskrbnici sta bili zelo prijazni in sta nas oskrbovali z odličnim čajem, ter skrbeli za naša premočena oblačila.

Vreme je bilo ugodno, zato smo se hitro odpravili tudi do Koče na Blegošu. Med potjo smo se ustavili ob bunkru in uživali v zimski idili.

V koči smo se pogreli s toplim čajem in poštemljali ter izpolnili našo planinsko knjižico Mladi planinec. Trije smo se med tem odpravili še na vrh Blegoša. Vreme nam je počasi začelo nagajati. Proti vrhu se je že dvigala megla in počasi je začelo snežiti. Kljub temu smo varno in kar hitro prispeli na vrh, kjer smo planinko krstili kar s pohodno palico, saj je prvič obiskala vrh Blegoša. Na poti nazaj smo uživali, saj je bil sneg zelo primeren za drsanje v čevljih- pot je bila varna in zelo prijetna. Kmalu smo se tudi mi trije greli na toplem v koči, kjer nam je popoldne popestrila še Tina Maze s svojim drugim mestom.

Ob vrnitvi v kočo na Jelencih smo pričeli s kuhanjem kosila. Mladi planinci so si hitro porazdelili delo in kaj kmalu nam je kuhar Valter pripravil okusno kosilo.

Po kosilu smo si privoščili zaslužen počitek in mladi planinci so si hitro pripravili ležišča.

Pozno popoldne pa sta nas z obiskom presenetila tudi člana plezalnega društva Cempin in nam predstavila različne plezalne tehnike. S sabo sta prinesla veliko plezalne opreme, ki smo jo z veseljem preiskusili kar sami. Sledilo je učenje najpomembnejših vozlov, ki pa so jih mladi plezalci že kar veliko poznali. Bilo je zelo zabavno in seveda poučno.

Po večerji in večernem umivanju smo se počasi odpravili spat. Drugo jutro nas je zunaj že pričakal nov sneg. V dopoldanskem času smo se poučili tudi o opremi, ki jo potrebujemo za v gore ter o tem na kaj moramo biti pozorni, da varno hodimo po gorah in se seveda tudi varno vrnemo.

Ob 11h smo se počasi odpravili proti Leskovici. Vreme nam je bilo zelo naklonjeno, le tik pred ciljem nas je ujel lahen dežek a nam ni pokvaril dobre volje in skupnega planiranja za nadaljne pohode.

Celoten tabor je bilo zelo veselo, sproščeno in prijetno planinsko vzdušje. Mladi planinci si znajo med sabo zelo lepo pomagati in sodelovati. Zahvalili pa bi se tudi oskbnicama na Jelencih, ki sta pripomogli k lepemu vzdušju in za nas zelo lepo poskrbeli.

Komaj čakamo na naš naslednji podvig.