Pohodi  v šolskem letu 2022/23

Dvodnevni tabor v Zavetišču na Jelencih - 10. marec 2023

Ob 15.00 smo se z učenci zbrali na Hotavljah (postaja Marmor Hotavlje). Po celodnevnem sončku se je vreme odločilo, da nam za začetek ponudi 10 minut dežja. Opremljeni tudi za take vremenske razmere smo se odpravili proti Volaki, kjer pa je dež ponehal in pot smo lahko mirno in veselo nadaljevali v suhem vremenu. Iz Volake nas je pot vodila skozi gozdičke, čez mostičke in nas privedla do Ogradov. Krajša pavzica za prigrizek in že smo se odpravili naprej proti Jelencem, ki nas je čakal že lepo prijetno ogret. (Hvala gospodarju Dragu Trčku.)

Tam smo se najprej dobro podkrepili, naredili raztezne vaje s prinašanjem drv in lovljenjem po snegu okoli zavetišča, nato pa je sledila učna urica. Tokrat smo spoznali različno opremo, ki jo planinec mora imeti v svojem nahrbtniku, še posebej pa smo spoznali zimsko opremo in nevarnosti, katere se pojavijo v zimskih razmerah. Vsi planinci so zagreto poslušali in se seznanjali z novimi informacijami. Po končani delavnici smo imeli čas za pripravo ležišč in družabne igre ter ocvirkovco, ki sta jo za nas pripravila Andreja in Darko Miklavčič.

V soboto zjutraj smo najprej pospravili naša ležišča, pozajtrkovali, pomagali pospraviti po zavetišču in se odpravili na novo pot. Tokrat smo se na Blegoš povzpeli po Kravji dolini. Vrh smo dosegli v dobrih dveh urah in uživali v čudovitem sončnem vremenu. Občudovali smo razglede, ki pa nam jih je žal deloma zakrivala megla. Sledilo je obvezno fotografiranje in že smo sestopali proti Koči pod Blegošem. Tam smo si privoščili topli obrok in počitek. Kljub lenobnemu vzdušju smo si morali zopet naprtati nahrbtnike in se spustiti nazaj do Jelencev in naprej do Ogradov in Leskovice, kjer smo počakali na starše, da so planince varno pripeljali domov.

Neža Erznožnik

planinski vodnik

Nočni pohod na Ermanovec - 13. januar 2023

Ob 16.30 se z učenci zberemo na Hotavljah. Ko nas je vseh dvajset, se za Jezerškom vzpnemo v gozd. Pot nas kar nekaj časa po gozdnih stezah vodi navkreber, med počitki pijemo čaj ter opazujemo svetlobo, ki je ta dan res nekaj posebnega. Po dobre pol ure nas pot pripelje na cesto, ki ji sledimo do koče na Slajki. Tam si privoščimo malo daljši počitek in malico. Nato nadaljujemo v smeri Ermanovca, malo gor, malo dol…. Lučke so že prižgane, saj se je medtem spustila noč. Naš korak je zanesljiv, tako da varno prispemo do kapelice na Ermanovcu, kjer sebeda pozvonimo. Pojemo, kar še hranimo v nahrbtniku in se po gozdni poti spustimo proti Sovodnju. Povsem točni ob 21ih prispemo na Sovodenj, kjer nas že čakajo starši.

Zapisala: Darja Krek - planinski vodnik

Zavetišče pod Špičko - 29. oktober 2022

Ob 6.30 smo se zbrali na Blatih, kjer smo se še v temi posedli na kombi in vsaj nekateri do Vršiča še malo podremali. Na Vršiču nas je pričakalo sonce in za ta čas neverjetno toplo vreme. Preden smo vzeli pot pod noge smo pozajtrkovali. Nato pa smo jo mahnili proti Zavetišču pod Špičko. Pot se najprej kar nekaj časa spušča oziroma gre naravnost. Po dobrih dveh urah pa smo le zagrizli v breg in kaj kmalu tudi zagledali naš cilj, ki se je sicer zdel na dosegu roke, ampak smo potrebovali še kar nekaj časa, da smo prisopihali do njega. Ob zavetišču smo si privoščili daljši počitek, malico in sončenje. Vreme je bilo izjemno lepo, toplo, nebo pa brez oblačka.

Mladina je bila kmalu kot prerojena, zato smo se podali v dolino. Pot nas je ves čas vodila strmo navzdol, najprej še po odprtem s čudovitim pogledom na Triglav, nato pa smo prišli v gozd, ki je bil poln odpadlega listja, po katerem smo se drsali proti dolini. V dobrih dveh urah smo prišli v dolino, čakalo nas je le še četrt ure lepe hoje do Koče pri izviru Soče. Tam smo prijetno utrujeni zlezli na kombi in se odpeljali domov.

Ker so bili v skupini sami odlični pohodniki smo na Blata prispeli uro pred predvidenim prihodom in sicer ob 18ih.